Дивіться відео "Стандарти брендів Компанії Choice"

 

 

 

Ситуація з пандемією коронавірусу, яка торкнулася всіх, хто живе, на всіх континентах, ще раз підтвердила актуальність і важливість тієї ідеї, з якою ми вийшли на ринок України у 2004 році.

 

Надихати всіх людей дбати про своє здоров'я, відповідально підходити до профілактики, розуміння, що в сучасних реаліях дуже важливо заповнювати свій раціон харчування біологічно активними речовинами.

 

"Кожна тварина та людина, яка померла природною смертю, гине від неповноцінного харчування, тобто від дефіциту поживних речовин"

 

(© Доктор Джоел Уоллок книга "Померлі лікарі не брешуть")

 

Ця цитата надихнула мене свого часу почати піклуватися про своє здоров'я.

 

Ідея допомогти людині зберегти та відновити своє здоров'я є основою всіх наших торгових марок.

 

Ми з вами добре розуміємо важливість реклами та маркетингу, і їх колосальні можливості, коли м'яко сказано, не зовсім ефективний і не зовсім безпечний продукт, загорнути у дуже гарну упаковку та почати успішно просувати на ринку.

 

Але це спочатку був не наш шлях.

Якими ж важливими критеріями ми

керуємось при створенні наших продуктів?

 

Це насамперед професіоналізм та досвід наших розробників. Саме тому протягом 15 років ми маємо можливість просувати на ринку в Україні ексклюзивний продукт на основі пророщених зерен злакових культур.

 

У наших лінійках немає випадкових продуктів. Жоден продукт не було знято з виробництва тільки тому, що всі вони й досі мають великий попит.

 

З нульовим вкладенням у рекламу та маркетинг на початку нашої діяльності, наші продажі зростали щорічно вдвічі.

 

Чому? Відповідь проста: споживач отримував ексклюзивний продукт, який вирішував його проблеми за доступною ціною. Цим принципом ми продовжуємо керуватися при розробці всіх наших продуктів.

 

Продукти, які насичують наш організм усіма корисними речовинами, своєчасно та ефективно допомагають звільнитися від токсичних речовин, що накопичилися в організмі - це запорука хорошого здоров'я, міцної імунної системи.

 

Цим критеріям відповідають не лише наші фітокомплекси торгової марки "Choice" та продукти здорового харчування "Добра Їжа". Зменшити токсичне навантаження на наш організм допоможе продукція інших торгових марок: натуральна косметика торгової марки "White Mandarin" і відома по догляду за будинком торгова марка "Green Max".

 

Відсутність потенційних канцерогенних та мутагенних речовин, інгредієнти виключно рослинного та мінерального походження. Консерванти, поверхнево-активні речовини (ПАР), емульгатори та зволожувачі мають Європейські органічні сертифікати найшанованіших та безкомпромісних організацій - Ecocert та Cosmos.

 

Такий підхід – це ще один внесок у наше здоров'я.

 

Протягом усіх цих років ми отримуємо велику кількість зворотного зв'язку про те, що наші фітопрепарати або наші косметичні засоби стали частиною вашого повсякденного життя і дають позитивний результат на ваше здоров'я.

 

Але не тільки ваші результати підтверджують ефективність нашої продукції. Фітопрепарати компанії Choice пройшли клінічні випробування на базі інституту Педіатрії Акушерства та Гінекології Академії медичних наук України. Наші косметичні засоби пройшли випробування на базі Кафедри Біохімії Університету Шевченка.

 

Зараз, коли ми дбаємо про те, щоб ми і наші близькі не захворіли і наша імунна система була міцна, щоб захистити нас від цього вірусу, ми з гордістю можемо сказати, що наш препарат Лайфгард у 2005 році пройшов клінічні випробування на базі туберкульозного диспансеру у Львівській області та з усіх вітчизняних препаратів.

 

 

 

Бажаємо Вам міцного здоров'я! Завжди живіть в очікуванні лише гарного!

Top